Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Συγκλονίζει το ποστάρισμα του 25χρονου στο fb, που έχασε και τους δυο του γονείς σε τροχαίο στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας

Μετά την τραγική είδηση που έχει συγκλονίσει όλη τη Μεσσηνία, έρχεται το σπαρακτικό ποστάρισμα στο facebook του νεαρού που έχασε και τους δυο του γονείς στην άσφαλτο, στον δρόμο Τσακώνα - Καλό Νερό στο ύψος της Καλλιρρόης.

Μπάμπης Κατσούλης (Τρίτη 6-12-2016): "Σήμερα ορκίστηκα.. Ο πατέρας μου μου είπε τα κατάφερα.. Την έχτισα την οικογένειά μου και σας έχω αφήσει όλους όπως πρέπει. Σήμερα πέθανε ο πατέρας μου και η μάνα μου. Στη γιορτή του πατέρα μου. Δεν ξέρω τι να κάνω αλλά ο πόνος που νιώθω με διαλύει. Ένα έχω να πω σε ότι βρίσκεται εκεί πάνω. Την πουτάνα τη ζωή εγώ θα τη γονατίσω. Όχι για μένα, για την αδερφούλα μου που θα την κάνω βασίλισσα. Θα σας κάνω περήφανους και τους δύο. Καλά ταξίδι σας αγαπώ!"

Βαρύ το πένθος, τα συλλυπητήρια μας στην οικογένεια Κατσούλη!

Πηγή